Κινόα - quinoa, η βασίλισσα των υπερτροφών, υψηλής διατροφικής αξίας και περιεκτικότητας χωρίς γλουτένη.
 

Κινόα για ημικρανίες

Εάν είστε επιρρεπείς στις ημικρανίες, δοκιμάστε να προσθέσετε κινόα στη διατροφή σας.
Η κινόα είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, ένα ορυκτό που βοηθά στη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων, προλαμβάνοντας τη συστολή και διαστολή τους, χαρακτηριστικό της ημικρανίας.

Η αυξημένη πρόσληψη μαγνησίου έχει αποδειχθεί ότι σχετίζεται με μειωμένη συχνότητα των επεισοδίων κεφαλαλγίας που αναφέρθηκαν από τους πάσχοντες από ημικρανία.

Η κινόα είναι επίσης μια καλή πηγή ριβοφλαβίνης, η οποία είναι απαραίτητη για τη σωστή παραγωγή ενέργειας μέσα στα κύτταρα. Η Ριβοφλαβίνη, γνωστή ως βιταμίνη Β2, έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην μείωση της συχνότητας των κρουσμάτων σε πάσχοντες από ημικρανία, πιθανότατα με τη βελτίωση του μεταβολισμού της ενέργειας στο εσωτερικό του εγκεφάλου τους και μυϊκά κύτταρα.